30 april 2020
PROTOCOL COVID-19-CRISIS
Voor de veiligheid van onze cliënten en onze medewerkers heeft Van Kooten Advocaten voor persoonlijke gesprekken op kantoor een aantal regels opgesteld.
- De behandelend advocaat bepaalt of een persoonlijk gesprek op kantoor noodzakelijk is voor de goede en correcte behandeling van de zaak van cliënt.
- Cliënt volgt de instructies van het personeel van Van Kooten Advocaten strikt op.
- Cliënt komt in principe alleen naar de afspraak, in overleg met de behandelend advocaat kan hierop een uitzondering worden gemaakt.
- Cliënt heeft ten tijde van de afspraak geen klachten zoals keelpijn, hoofdpijn, koorts, verkoudheid, loopneus etc. zoals omschreven in de RIVM-richtlijnen. Indien de advocaat toch klachten constateert, kan de advocaat de afspraak annuleren.
- Indien cliënt voorafgaand aan de afspraak klachten heeft gehad, verklaart cliënt dat hij tenminste 48 uur voorafgaand aan de persoonlijke afspraak klachtenvrij is.
- Cliënt en advocaat houden te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar.