Print deze pagina

30 april 2020

PROTOCOL COVID-19-CRISIS

Voor de veiligheid van onze cliënten en onze medewerkers heeft Van Kooten Advocaten voor persoonlijke gesprekken op kantoor een aantal regels opgesteld.

  • De behandelend advocaat bepaalt of een persoonlijk gesprek op kantoor noodzakelijk is voor de goede en correcte behandeling van de zaak van cliënt.
  • Cliënt volgt de instructies van het personeel van Van Kooten Advocaten strikt op.
  • Cliënt komt in principe alleen naar de afspraak, in overleg met de behandelend advocaat kan hierop een uitzondering worden gemaakt.
  • Cliënt heeft ten tijde van de afspraak geen klachten zoals keelpijn, hoofdpijn, koorts, verkoudheid, loopneus etc. zoals omschreven in de RIVM-richtlijnen. Indien de advocaat toch klachten constateert, kan de advocaat de afspraak annuleren.
  • Indien cliënt voorafgaand aan de afspraak klachten heeft gehad, verklaart cliënt dat hij tenminste 48 uur voorafgaand aan de persoonlijke afspraak klachtenvrij is.
  • Cliënt en advocaat houden te allen tijde 1,5 meter afstand van elkaar.

mr. G. (Gerrit) van den Brink

deel: